annabelbardsley.reismee.nl

The first week :)

Het gezin bestaat uit ;

Mother: Hailey, Father : Toby and 2 boys Ferris almost 1 year) and Month 4 years and 2 cats :)

Dag 1 in Engeland 12th September

Kennis gemaakt met de kindjes, ze vonden me al helemaal leuk. Ik had kleine cadeautjes meegenomen dat vonden ze erg leuk en ze gingen er gelijk mee spelen. Voordat Hailey monty van school ging halen heb ik gespeeld met Ferris, de auto’s en de trapdeurtjes vind hij erg leuk om open en dicht te doen xd.

Heerlijk gezwommen met Month de oudste. Hailey my hostmom heeft het huis laten zien en wat waar ligt. Ik heb mijn kamer al me eigen gemaakt met foto’s enzo.

Het praten gaat me al best goed af, soms snap ik niet maar dan probeert ze het anders uit te leggen.

Dag 2 13th september : In de ochtend heb ik samen met Hailey en Ferris monty na school gebracht. Erg leuk om te zien hoe het eruit ziet.kennis gemaakt met een paar moeders. lekker gezwommen met het mooie weer, een relax dag gehad het wassen heerlijk. Na school kwam de zus van toby (hostdad) met haar kinderen langs om te zwemmen. Ook heb ik de moeder ontmoet van Hailey (hostmom) en haar hond wilma. Hailey en toby hadden in de avond op School van month uitleg over wat ze doen op school. Ik paste op Ferris, het was eventjes goed maar toen bleef hij maar huilen op een geven moment. Ik had alles geprobeerd niks hielp, dus ik heb toen Hailey gebeld en gelukkig waren ze onderweg na huis. Eenmaal toen ze thuis waren ging het wel,Ferris was erg moe hij viel gelijK in slaap toen Hailey hem in bed legde. Ik had even een huil moment toen met Ferris toen de ouders thuis kwamen. Ik haD alles geprobeerd en niks hielp'm dat was ff moeilijk. Het is voor de kinderen ook wennen. Toen de kinderen op bed lagen hebben we met z’n 3e gezellig buiten in het tuinhuisje gegeten en gepraat dat was erg gezellig. Toen nog tv gekeken en hoe ging ik naar bed toe was kapot.

Dag 3 14th September: heb heerlijk geslapen vannacht, ontbeten met ze alle en Month na school gebracht. Hailey en ik gingen shoppen , ik hadden nog paar spulletjes nodig. Ze had me Bromley laten zien. Was erg gezellig, ze hebben mooie parken, een theater en bibliotheek. Nadat we hadden geshopt zijn ze daar in de stad gaan lunchen. Voor de rest had ik een rustig dagje, terwijl de Kids een playmate hadden met vriendjes. Had ik het huis alleen, ging ff zwemmen en daarna heb ik pannekoeken gebakken voor de Kids. Ze vonden het heerlijk.

Dag 4 15 september : Ik ging vandaag kijken voor een engelse school om mijn engels nog beter te krijgen! We gingen eerst de oudste na school brengen en daarna kijken voor scholen welke het beste lijkt. De gingen eerst na een school in Beckenham maar die was beetje te duur xd Toen gingen we koffie drinken in een heel leuk tentje waar ze ook planten en bloemen verkopen. Hailey keek op google of er nog een andere school in de buurt was en niet zo duur. In Bromley is er eentje dus we gingen kijken daar. Deze is ook dichtbij voor mij. Toen we daar heen gingen leek deze mij leuk en ik ging gelijk een test doen om te kijken welke level ik was. En wat leuke is de andere au pairs die gaan daar ook heen :) Daarna gingen we de oudste ophalen van school en zwemmen, nu het nog kan.

Vrijdag 16 september :

Had ik een relax dagje, lekker gewandeld in de middag met de Kids, Hailey had de supermarkt laten zien en de andere shops. In de avond hadden we fish and chips gegeten.

Zaterdag 17 september :

In de ochtend had ik bacon sandwich op was enorm lekker ;) In de middag ging ik met heel de familie na London toe met de trein, hebben we langs de rivier gelopen en hebben we heerlijk geluncht bij een bakkerij tentje. Daarna zijn we na de borough market geweest. Was erg gezellig, dingen geproefd. Toen we terug kwamen van London kwamen de ouders van Toby langs, die had ik nog niet ontmoet, ze zijn erg aardig. Verder in de avond film gekeken samen op de bank!

Zondag 18 september :

Vandaag hadden we een feestje van de oom van Toby, hun dochter van 2 jaar geworden. Heel de familie was er, ik heb iedereen nu ontmoet was leuk om te zien wie wie is. Op terug weg had ik ff tijd voor mezelf. Ze moesten ergens heen. Verder niet veel gedaan. Gekookt en tv gekeken,

Dit was de eerst week, het bevalt me erg goed hier :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active