annabelbardsley.reismee.nl

Dit is week 11 hier!

Week 11,


Maandag : Normaal past oma op maandag maar ze is op vakantie! Dus ging Ferris naar de andere oma toe. Toen ferris werd opgehaald ging ik een beetje poetsen en de was doen. In de middag ging ik Monty ophalen van school en toen we thuis waren kwam opa Ferris brengen. Ik moest met hun naar Herne hill met de trein. Monty had een afspraak met de kapper, het ging gelukkig goed in de trein met ze. Monty ging echt overal heen huppelen hij vindt de trein helemaal leuk, ferris was stil gelukkig haha. Toen we op het station aankwamen gingen we zitten bij een schattig klein bakkerij omdat we moesten wachten op Hayley. Op terug weg was het erg druk in de trein. Ik was blij dat we eruit waren, Ferris huilde en het was erg warm en druk.

Dinsdag : In de ochtend bracht ik Ferris na Kate, ik deedde was en beetje poetsen
Ik had een ongelukdag : ik ging me kamer poetsen en stootte ne hoofd tegen de kast maar ook best hard. Toen viel ik van de trap na beneden en me voet zat vast tusse de spaken van de kindertrapding.
Toen heb ik niks gedaan voordat ik Monty moest ophalen van school.

Wosnsdag: Zoals gewoonlijk Ferris weggebracht en toen ik thuis was heb ik de was gedaan en na school gegaan.
Ik had vandaag een reading toets, het ging erg goed :). Toen ik monty had opgehaald en we thuis waren zat de deur op extra slot en ik had de sleutel niet. Dat had de schoonmaakster gedaan die doet dat altijd op extra slot maar dat moet niet. Dus ik had oma gebeld die heeft de sleutel daarvan. In de tussentijd sat we moesten wachten ging ik buiten in de straat fietsen met Monty.

Donderdag: Uit school ging ik met Monty naar het park toe met zn 2tjes. Hij vond het erg leuk en ik ook. Ze hebben in het park zo'n parcour ding met allemaal obstakels en ik moest hem na doen. Toen na een uur gingen we ja huis want het werd al beetje donker. Toen zat de deur weer op extra slot dus ik had oma en opa gebeld maar die namen niet op. Dus belde ik Hayley en die zij dat ze al bijna wou gaan dus zei ik dat ik Ferris kan ophalen met monty op de fiets. En Hayley was er over 40 minuten.

Vrijdag : Ik kom lekker uitslapen want Hayley is vrij! Ik had iets terug gekeken en me klaar gemaakt voor school. Na school ben ik met Julia (duitse aupair) na Bromley geweest. We zijn weze shoppen want het was Black Friday dus veel sale. Ik heb kerst cadeautje gekocht en dat was het. Toen ik thuis was ging ik ff relaxen boven in me kamer. Toen Hayley en Toby de kinderen naar bed brachten ging ik eten koken. Ik heb zelf snitzels gemaakt met aardappel,bieten,parsnip en uien in de oven ze waren heerlijk, ik moest ze vaker zeiden ze :)

Zaterdag & Zondag:

Een super gezellig weekend gehad met Daniëlle (nl aupair) Gisteren zijn we naar Southbank winter market geweest en beetje rond gelopen. Ik heb iets voornmezelf gekocht een bath tea voor in bad heerlijk! Toen we bij Danielle thuis waren heb ik pannekoeken gebakken en heeft zij de gingerbread house gemaakt :) Echte team spirit haha! Daarna toen we klaar waren Eddie uitgelaten en op de bank geploft en film gekeken met ijs. Volgende ochtend zijn we naar Westfield gegaan, het was super druk maar wel gezellig. Ik heb een jurk gekocht voor de winter :) Zeker herhaling vatbaar, volgende keer naar Holland Gardens haha

Dit was mijn week! Nog 2,5 week voordat me mama en me zus komen :)

Voor als je de foto's wilt bekijken kijk bij foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active