annabelbardsley.reismee.nl

Week 12 hier in Engeland

Week 12
Maandag; Dagje voor mezelf heerlijk! Ferris was bij oma en monty ging uit school ook na oma. Dus was hele dag alleen thuis. Heb de was gedaan en goed gepoetst beneden. Er was iemand boven bezig in de slaapkamer van de ouders, ze zijn aan het renoveren. Verder heb ik oo de bank gelegen en programma's terug gekeken. Toen Hayley thuis was met de kids want zij had hun opgehaald bij oma. Ze bracht ze gelijk na bed toe was het was al een beetje aan de late kant. Ik ging koken terwijl zij de kinderen naar bed bracht. We hadden amper iets in huis dus ging ik iets maken van wat we hadden. We hadden nog 2 bieten en beetje bloemkool. Ik ging iets.proberen te maken via een recept op internet. Het was bloemkoolbieten couscous maar ik vond het niet lekker omdat het rauw was maar Hayley gelukkig wel :) De verwarming was weer kappot dus het was weer erg koud hele dag :(

Dinsdag: Eerst bracht ik Ferris naar Kate daarna heb ik heerlijk niks gedaan. Totdat ik Monty ging halen. We zijn na school samen buiten met de fiets gereden.

Woensdag: We hadden vandaag geen school omdat we vorige week ern toets hadden gemaakt en dat moesten ze nakijken. Ik ben met Jennifer naar Bromley geweest in de ochtend. Ik bem zeer geslaagd heb allemaal cadeautjes gekocht voor kerstmis. Toen ik Monty heb opgehaald van school wou Monty op de scooter naar buiten. Het was erg koud dus ik had warme chocomelk gemaakt. Toen Hayley de kids naar bed ging brengen ging ik koken. Ik heb verse boerenkool gemaakt heerlijk!

Donderdag: Nadat ik Ferris had gebracht naar Kate ging ik de was vouwen en iets terug kijken op me mobiel. Vandaag nog maar 2 weken voordat me moeder en me zus komen :). Het was weer erg gezellig op school, weer bijgeklets wat we gedaan hadden. Na school ging ik met Monty pepernoten bakken, hij vond het helemaal geweldig. Hij ging ze meenemen naar school vrijdag en uitdelen.

Vrijdag: Hayley is vrij dus ik kon uitslapen. Eerst ging ik naar school toe samen met Jennifer. Op vrijdag hebben we gelukkig maar tot 12 uur les.Ik zou in de avond alleen zijn omdat hun weg gingen. Dus ik had Jennifer geappt of je hier wou komen (het is erg fijn dat ze hier om de hoek woont). Ze kon komen dus gingen we naar tesco om wat lekkers te halen voor bij de films. Toen we terug kwamen ginen we eten en films kijken. Het was een erg gezellige avond.

Zaterdag :
Ik kon niet goed uitslapen omdat ik de kids hoorde beneden en omdat er mensen in het huis bezig waren. Ik was al vroeg wakker dus besloot ik om lekker in bad te gaan! In de middag kwam Jennifer weer en liepen we naar Bromley toe. We hebben geshopt voor Kerstmis, we zijn geslaagd!
In de avond ging ik oppassen op de kinderen van auntie Charlotte. Het was gezellig we hebben 'the grinch' gekeken, we hebben het helaas niet helemaal afgekeken omdat ze naar bed moesten. Toen ze naar bed gingen heb ik een film gekeken. Ik moest tot best laat oppassen.

Zondag;
Ik was best laat wakker omdat ik laat thuis was. Ik had nog 1 uur voordat ik moest gaan.Ik heb met mama gebeld, nog maar 1,5 week voordat ze hier heen komen :).
In de middag had Monty een verjaardags feestje van 2 meiden uit zijn klas. Ik ging mee met hem daar heen. Het was een discofeest. Het was wel beetje raar want ik ken niet echt iemand. Heb met paar ouders gepraat en met de kinderen gespeeld. Ik vond het wel leuk om te zien hoe hij omgaat met zijn vrienden. Toen we thuus waren hebben we avond gegeten en brachten de ouders de kinderen na bed. Ik had een rustig avondje, Hayley en Toby moesten zakelijke dingen doen dus ik keek in de lounge tv.

Dat was de week dan weer!

Volgende week weer drukke en leuke week.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active