annabelbardsley.reismee.nl

2e maandblog over April'

Maand April;

Is een maand waar veel leuke dingen zijn gebeurd!

Ik ben '21' jaar geworden, Ik heb me ingeschreven voor het Australië programma als aupair en me moeder en zus waren hier!

Mijn moeder kwam 1 april aan in de avond. Ze gaat 2 weken lang engelse lesse volgen om haar engels te verbeteren. Echt super leuk want ze verblijft bij mij in huis! Het was paasvakantie dus de kinderen waren vrij dus ik hoefde niet veel te werken. In weekenden had ik vrij! Zaterdag de 8e ging ik met mama naar Portobello Market en Westfield shopping centre. Het was echt supper warm weer, we hadden geluk hele week mooi weer :)

De 2e week ging het gezin paar dagen weg op vakantie. Dat was erg fijn hadden we het huis alleen. Mijn zus kwam 11 april gezellig ook hierheen voor paar dagen. We zijn naar portobello market en Westfield shopping centre geweest. Op donderdag gingen we in de middag naar Brightom toe voor 2 dagen voor onze verjaardag alvast. Het is een leuke stad met straatjes en veel winkels. We hadden lekker weer en het was niet heel druk dat was wel fijn.

Maandag 3 april :

Ik had beide boys met oma samen hele dag. We zijn naar een boerderij geweest, echt een leuke kleine boerderij met veel verschillende dieren. Je hebt daar een parcour hoe je kan lopen naar de dieren. Monty had ook een emmer met eten gekregen die kon die geven aan de dieren. Dat vond hij erg leuk om te doen ook Ferris vond het enig om alle dieren te zien en aan te raken. Toen we klaar waren gingen we daar een ijsje eten bij de cafe. Toen kwamen we Opa&Oma tegen samen met neef en nicht van Monty. Dus toen kwamen hun er gezellig bij zitten en hebben we gezellig gepraat. Toen gingen we naar Carole (oma Monty&Ferris)haar huis toe en hebben we geluncht. Wilma (haar hond) ging mee naar ons huis in Bickley.

Ik hebmijn verjaardag gevierd op de 21e met vrienden. Ik had ze uitgenodigd om naar mij te komen en gezellig films te kijken. Hayley had pizza besteld en allemaal lekkere dinge gehaald :) Ik heb allemaal leuke cadeautjes gekregen. Het was super gezellig zo met vrienden samen zijn! Wat ga ik ze missen zeg!

Ik heb me ook ingeschreven nu officieel voor het Australië aupair programma! In September ga ik dan het avontuur aan om verder te reizen en ook het werk te doen wat ik leuk vindt ' met kinderen werken'. Nu gaat de zoektoch verder.

Ook heb ik mijn officiële afscheidsdag gepland met mijn gezin! 17e augustus ga ik terug naar huis. De 18e gaan hun 2 weken op vakantie dus ik vroeg kan ik dan daarvoor gaan. We hadden de agenda doorgenomen met datums enz. wanneer ik moet oppassen of als hun iets hadden. En dan kwamen we bij Augustus het maand dat ik deze familie zal gaan verlaten :(

Als ik er nu aandenk, wil ik helemaal niet weg maar ik ga verder met ontdekken en genieten van het leven! Nog maar 4 maanden voordat ik afscheid moet nemen, ik geniet elke dag van het gezin. Ik heb zo geluk dat ik hun heb gevonden, echt het beste gezin ever hun blijven altijd in mijn hart! Hopelijk houden we contact nog maar dat denk ik wel.

Dit was de maand 'April'

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Voor foto's kijk bij het foto album.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active