annabelbardsley.reismee.nl

Maandblog Mei

Maand mei:

7 mei: Ik ging met Rachele ( klasgenoot uit Italie) naar Bath toe. Een gezellige trip samen. Het was een lange busreis van 3 uur heen en 3 uur terug. O0 terugweg hadden we file dus we kwamen 1,5 uur later aan. Verder was het een gezellige dag en het ook lekker weer. We hebben roman bath gezien en Bath Abbey.

13e mei in de ochtend ging ik tv programma's terug kijken en relaxen. In de middag ging hayley met Monty naar een kinder verjaardag. Ik had ferris dus ik ging met hem naar het park toe. Wat vind hij het super leuk om telkens van de glijbaam op en af te gaan haha.Toen Hayley terug was gingen we gelijk door met de auto naar vrienden toe van hun. We waren uitgenodigd voor een bbq. Wat was het eten super lekker en echt leuke mensen :) Ik ga dat wel missen zo met het gezin uitstapjes maken.We bleven echt tot 11 uur in de avond, ik reed terug naar huis want hun hadden best wel wat drank op haha.

Volgende dag 14e mei: In NL is het moederdag nu dus ik ging mama appe en feliciteren :) In Engeland is het op een andere dag moederdag. In de ochtend had ik Ferris want Hayley ging met Monty naar zwemles. Ik ging ff wandelen met Ferris en toen ik thuis kwam bracht ik hem naar bed. Ik had de was gedraaid en het huis gepoetst. Toen Hayley thuis was gingen we picnicken buiten ze had allemaal lekkere hapjes gehaald. Het was heerlijk weertje vandaag :)


Zaterdag 20 mei : Hayley is voor 1 week naar hongkong voor werk dus ik was hele week alleen met Toby en de kids. In de ochtend had ik Ferris omdat Monty een kinderverjaardag had. We hebben lekker buiten gespeeld want het was redelijk mooi weer. In de middag gingen we naar het park toe met de kinderen. Ik had een hele kip in de oven gedaan en hebben we heerlijk opgegeten met frietjes en groente. Er kwam een vriend langs en de kinderen heb gezellig gespeeld. Ik bracht Ferris naar bed toe en toen ging ik zelf naar boven programma's terug kijken.


Zondag :

In de ochtend had ik Ferris omdat Toby met Monty naar zwemles ging. Ik bracht Ferris naar bed toe voor zijn slaapje. Ik had ondertussen gepoetst. Toen ze weer thuis kwamen gingen we naar de ouders van Toby toe. We hebben daar heerlijk geluncht en buiten gezeten. Het was erg lekker weer. De kinderen speelde met water erg leuk :) Neef en nicht waren er ook.

Vrijdag 26 mei; Ik ging op weg naar Stansted Airport om naar paar daagjew naar huis te gaan :) Heerlijk zo ff paar daagjes weer thuis. Ik vertrok thuis om 12 uur met de trein naar Victoria en daar pakte ik de bus naar de airport. Mama haalde mij op in de avond in Eindhoven.

Zaterdag" Laura en ik moesten vroeg op staat want we hadden onze jaarlijkse zussendag. Fandag van 'Thuis' in Wachtebeke vlak bij Antwerpen. Het was echt enorm warm die dag 27e graden. Heerlijk hele dag buiten en alle acteurs ontmoet die we wouden zien. Het was super georganiseerd dit jaar :)

Zondag: Hebben we onze verjaardag gevierd, kennissen kwamen langs. Het was erg gezellig om ze weer te zien en om elkaar te spreken. Mama en ik hadden zelf taart gebakken. Ik heb leuke cadeautjes gekregen :)

Maandag: In de ochend ging ik langs de dokter om het 'medisch rapport' te laten tekenen dat heb ik nodig voor de organisatie naar Australië. Ik heb mijn klerenkast helemaal opgeruimd, er waren 6 zakken vol die weg kon. In de middag ging ik met Laura naar dukenburg en hebben we geluncht bij hema. In de avond gingen we naar papa toe.

Dinsdag: In de ochtend had ik rustig aangedaan. In de middag kwam Michaela langs een vriendin van mij. Ik had lunch gemaakt voor ons. We hebben heel lang bijgekletst. We zijn ook naar de macdonalds geweest om een ijsje te halen. Verder veel gekletst het was erg gezellig om elkaar weer gezien te hebben.

Op woensdag was mijn mama vrij :) In de ochtend hebben we de ramen gewassen binnen en buiten. Verder beetje opgeruimd en heb ik mijn koffer ingepakt. In de midda gingen we naar 'Clevers' ijssalon in plasmolen om ijs te eten met vrienden. In de middag zijn we bij vrienden blijven eten we hadden gebarbecued. Dat waren mijn paar dagen thuis in Nederland.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active