annabelbardsley.reismee.nl

Maandblog Juni

Maand Juni,

3 juni : Vandaag was het kinderfeest van Monty. Het was in een softplay hal met allemaal speeltoestellen de kinderen konden doen wat ze wilden.

Op 5 & 8 Juni:

Ik had mijn engels examen die 2 dagen. Op maandag 5 juni had ik spreken samen met Rachele (klasgenoot) ik was erg zenuwachtig maar het ging uiteindelijk wel goed denk ik.

8 juni: Had ik schrijven, luisteren en lezen examen. Schrijven ging wel goed en luisteren vond ik erg makkelijk. Alleen lezen was een lastig.

Rond 20 juli krijg de uitslag of ik geslaagd ben of niet. Ik hoop van wel.

13 juni: Ik was gezellig met Iris (nl aupair) gaan lunchen in Bromley voor haar verjaardag alvast. Het was erg gezellig we hadden veel te kletsen weer haha.

17 juni: Ik ging samen met Rachele (klasgenoot) naar Oxford toe een dagje gezellig. Het was erg warm weer dus dat was heerlijk.

25 juni : Ik ben gezellig met Iris naar Herne Hill geweest naar de markt. Het is een klein gezellige mart met verschillende stallen. We hadden gebakjes gekocht op de markt.

In Herne Hill heb je een groot park dus daar zijn we gaan zitten op het gras. Ik had pastasalade gemaakt en die hadden we afgegeten. We hadden gezellig gekletst en onze gebakjes opgegeten.


Ik ben nu ook weer aan het sporten 4 a5 keer per week. Ik vond dat ik weer moest gaan sporten en het voelt heerlijk als ik heb gesport. En nu dat ik geen school meer heb omdat de examens al geweest zijn heb ik veel vrije tijd.


Mijn zoektocht naar een familie is begonnen en na een tijdje zoeken toch de geschikte gezin gevonden :


Familie bestaat uit 1 meisje van 2 jaar oud. Ze hebben een 14,5 jarige labrador. Ik vertrek 20 September ik kan niet wachten!

Ik ben hier nog maar 1,5 maand gaat echt snel. Het wel zin om weer een nieuwe avontuur te beleven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active