annabelbardsley.reismee.nl

FAMILIE gevonden :)

Hallo allemaal welkom op mijn blog.

Ik heb een familie gevonden!

ik kreeg een mail van de organisatie dat er paar gezinnen geinteresseert waren in mij.
Ik deed de mail open en bekeek de gezinnen, toen ik de familie zag was ik gelijk verkocht. Ik heb toen een mail gestuurd naar de organisatie dat ik dit gezin erg leuk vond en met hun in contact wou komen. Toen kreeg ik in de avond een mail binnen van het gezin dat ze met mij in contact wilden komen en dat ik een goede match voor hun gezin zou zijn. Ze wilden graag met mij skype. Ik ging de dag erna op vakantie dus kon ik pas als ik op vakantie was met ze skype. Ik stuurde een mail terug met wanneer ik kon skype en hadden een datum gepland. In Engeland is het een uur eerder dan hier dus daar moest ik mee rekening houden met de tijd. We hadden voor het eerste skype gesprek al een paar mails naar elkaar gestuurd met foto's enz. erin.

Toen was het maandag 25 juli in de avond had ik het gesprek, ik was erg zenuwachtig. Ik had als voorbereiding al een paar vragen opgeschreven die ik wou vragen aan hun. Om 21:00 uur begon het skype gespek met de familie (Moeder en Vader, 2 jongens, van bijna 1 jaar en 4 jaar en 2 katten ). Toen ik ze zag was ik gelijk minder zenuwachtig, het gesprek ging super goed. Het engels spreken ging ook goed, ik kon het gezin ook goed verstaan. Ze stelden vragen en ik beantwoorde ze.Ik schreef ook dingen op papier. Ze zeiden ook tegen mij dat ze mij erg geschrikt vonden voor hun gezin. Ik had bij hun gelijk een heel goed gevoel over. We hadden lang geskypt met elkaar. De kinderen sliepen dus die kon ik toen niet zien, het gezin zei tegen mij dat we in de zelfde week nog konden skype met de kinderen erbij. Dat vond ik een goed idee dan kon ik de kinderen ook zien! Toen het gesprek was beeindigt was ik heel blij dat het goed ging met het gesprek. Ik kreeg een mail van het gezin na afloop wanneer het paste met het volgende skype gesprek, ik vroeg of hun vrijdag 29 juli in de ochtend konden en dat vonden hun prima! Dus het tweede gesprek stond gepland.

Op vrijdag 29 juli 12:00 uur had ik het skype gesprek met de kinderen erbij. Toen de videochat aanging zag ik gelijk de kinderen met de ouders erbij. Het was zo leuk om te kinderen te zien, ik had ze wel gezien op foto's maar nu zag je ze via skype dat was erg leuk. Ik vroeg wat vragen aan de kinderen wat ze leuk vinden om te doen. Ze vonden het wel een beetje vreemd om mij te zien maar dat ik normaal. De ouders zeiden al tegen mij dat ze mij graag wilden als au pair dat ze mij enig vonden. Ik had geen ander gepast gezin gezien voor mij. Ik had er al goed overna gedacht en het klikte al vanaf begin met elkaar. Ik zei tegen het gezin dat ik hun ook als gezin wou hebben, dat ik hun een geweldig gezin vond!
De familie ging het doorgeven aan de organisatie dat we een match hebben met elkaar.

Na afloop stuurde ze nog foto's dat is enig om te zien, zo zie je hoe ze wonen enz.

We hebben ook al een vertrekdatum gepland dat is 12 September.
We sturen regelmatig mails met foto's en whatsapp met elkaar

Smile

Ik kom volgende week terug van vakantie dus dan nog paar weken om alles te regelen van verzekeringen enz.

Ik heb er super veel zin in om te vertrekken en het avontuur aan te gaan!

Laughing

Mijn lijstje begint langzaam te groeien met allemaal dingen die ik niet mag vergeten om in te pakken.. Het komt nu wel erg dicht bij! Excited :)

Groetjes,


Annabel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active