annabelbardsley.reismee.nl

1e maandblog : Maart 2017

Maand Maart 2017 :

Hallo allemaal,

Hierbij beschrijf ik wat ik in maand Maart allemaal heb gedaan voor leuke dingen.

Donderdag 9 maart : De boiler is kapot dus ik moest thuis blijven omdat er iemand kwam om het te maken. Gelukkig deed de warm water het weer en konden we douchen. Ik ging Monty van naschoolse opvang halen en daarna gingen we naar het park. Hij wou niet naar de park maar ik zei ' ja we gaan heel even het is lekker weer'. Toen we aankwamen waren 2 vriendjes van school erook hij was helemaal blij. De ijscowagen stond er en hij wou een ijsje. Het was mooi weer dus de kids(Monty en zijn 2 vrienden) kregen een ijsje. Even later zagen we Charlotte en de kids (tante neef en nicht) hun waren ook in het park. Daarna gingen we naar hun huis toe en hebben we daar gespeeld. Monty bleef daar eten terwijl ik Ferris ging ophalen met de auto van dagopvang. Daarna ging ik weer terug naar de tante en bleef daar nog eventjes. Monty wou niet naar huis toe maar het was al laat en ik moest hun nog in bad doen. Eenmaal thuis aangekomen deed ik hun in had en brwcht ik Ferris naar bed. Hij sliep gelijk zonder gehuild blijkbaar was hij erg moe.

Vrijdag 17 maart : Ik ging gezellig uit met me vrienden naar de pub. In de pub vierde ze patrick day dus het was erg druk! We moesten 40 min wachten op het eten. We hadden niet veel tijd meer voordat we moesten naar de bowling club. Dus ging Jennifer bellen of we later konden en gelukkig kon dat. Dus konden we rustig eten en kletsen. We wouden een foto maken voor ons vieren maar dat lukte niet heel goed, dus een oude man die naast ons zat vroeg of hij de foto moest maken. Hij wist niet goed hoe dat moest dus wij uitleggen en de foto's gingen niet altijd even goed haha maar uit eindelijk heeft hij een mooie foto gemaakt. Het was erg grappig om te zien, de man was ook erg aardig. Toen we klaar waren met eten gingen we bowlen, het was super gezellig :)

Op Zaterdag 18 maart ging ik in de ochtend heel het huis poetsen omdat ik alleen thuis was. In de middag ging ik naar Bromley met 3 vriendinnen. We zijn naar 'creams' geweest echt super lekkere Italiaanse ijs! We zijn daarna en daarvoor ook nog naar winkels geweest. Ik heb cadeautjes gekocht voor moederdag. Vandaag hebben we afscheid genomen van Danielle, zij heeft gekozen om te stoppen hier als aupair. Ik ga haar erg missen!

Zaterdag 25e maart :

Ik ging met de familie naar Hayley's mama toe en we bleven daar 1 nachtje slapen. Het was erg gezellig heel de familie was daar ook. We hadden heerlijk gewandeld en gegeten :)

Zondag : Het was hier 'moederdag' ik had met de kinderen geknutseld voor Hayley. Ook heb ik een klein cadeaute gekocht voor haar want ze voelt toch als me 2e mama! We hadden heerlijk geluncht en weer gewandeld. Vandaag was het erg lekker weer ????

Maandag :27 maart : Ik had de hele dag de kinderen samen met oma. We gingen naar 'Gambado's' een indoor speeltuin daarna gingen we naar Kelsey Park in Beckenham. Het was zoo lekker weer we hadden een ijsje gegeten en gespeeld in de speeltuin.

Voor meer foto's kijk bij mijn Foto's en klik dan om Maart'


In maand April wordt het een leuke blog want ik heb een drukke maar leuke maand.

Zoals ik vier mijn verjaardag en mijn moeder en zus komen hierheen!


Groetjes uit Engeland!

Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active