annabelbardsley.reismee.nl

Mijn 2e en 3e week hier in Engeland

Als sommige afvragen waarom heb je geen foto’s van de kinderen, die mag ik helaas niet plaatsen van het gezin.

Week 2 :

Maandag : relax dagje gehad, huis schoongemaakt, was gedaan en opgevouwen en gestreken.

Dinsdag: In de ochtend heb ik rustig aan gedaan, in de middag ging ik met 4 andere au pairs lunchen in de pub in Petto wood. Ik heb ze leren kennen via de ‘meeting app’. We hebben allemaal andere nationaleteiten van Zwitserland, Spanje, Duitsland en Polen maar die van polen is geen aupair meer ze was een aupair maar zoekt nu werk hier in Engeland. Het was erg gezellig met de meiden. We zitten nu in een groepsapp met z’n alle.We gaan ook na de zelfde college in Bromley . Daarna toen ik thuis waar met de Kids gespeeld en toen gingen we na de buren die hebben een tweeling. Die waren afgelopen weekend jarig 4 jaar geworden. Ik heb ze nu ook ontmoet erg leuke kinderen. Ze hebben een eigen homecinema we hebben daar een film gekeken met popcorn. Daarna hebben we nog gespeeld bij hun thuis en toen we thuis waren nog iets gegeten en tv gekeken en toen gingen ze al na bed toe. Toen de kinderen sliepen

De engelse lessen zijn best leuk, we hebben erg grappige leraren. Ook een leuke klas met gemixte nationaleteiten en een kleine groep mensen in de klas dat is erg fijn. Er komen 2 uit china,1 uit brazilie,1 uit frankrijk, 1 uit Italie (aupair) en 1 uit Duitsland zij is ook aupair. Vaak lachen met z'n alle. Ik heb elke woensdag 10:00-14:30 ,donderdag zelfde en vrijdag ochtend school.

Vrijdag ging ik na school met Julia (duitse aupair) shoppen in Bromley, het was een geslaagd dagje. Ook hebben we geluncht in de pub. En heb me Engelse bankaccount geregeld.

Zaterdag had ik een relax ochtendje met de kids, gespeeld met de treinen en auto's. In de avond ging ik met Hayley na vrienden toe van haar die ze een tijdje niet had gezien samen met de jongste Ferris. Ik ging babysitten op de jongste, gelukkig was hij erg vrolijk dus was hij niet erg vermoeiend xd. Hij sliep ook dus kon ik gezellig met de vrienden praten. We hadden ook lekker gegeten. Was een geslaagd dagje.

Zondag : Ging ik met een Nederlandse au pair Danielle na Victoria station toe. En hebben we gezellig geluncht en gewandeld en na paar winkels geweest. Het was fijn om even Nederlands te praten met iemand haha en niet hele tijd Engels.

We zijn nu de ritme aan het doen als Hayley gaat werken weer eind Oktober.

Dat was week 2 alweer! De kinderen raken nu ook steeds meer aan mij gewend.

In week 3 :

De hostdad kwam maandagavond terug van Tokyo van werk. Hij had een cadeautje meegenomen voor mij echt super lief. Heb een hello kitty sleutelhanger gekregen, aardbei kitkat en sokken.

Wat ik heb gedaan allemaal in na school geweest, onze klas wordt nu groter er komen meer mensen erbij. Dinsdagochtend ging Hailey sporten en ik ging met de kleine wandelen in het park want hij moest gaan slapen. Het duurde wel een tijdje voordat hij ging slapen. Daarna zou ik eerst met een Nederlandse au pair afspreken maar ze zei helaas af. Toen ging ik thuis pannenkoeken bakken voor de kinderen. Ik was alleen thuis en had niet veel te doen in de avond ging ik met me hostfamilie de lounge kamer legen want die wordt helemaal gerenoveerd. Het was nog in een oude staat van de vorige bewoners. Komende 4 weken wordt er aan gewerkt.

Met de kinderen gaat het ook erg goed, het contact wordt steeds beter. De oudste luistert ook beter naar mij.

Ik heb hier wel slecht internet dat is minder maar volgende week komt iemand voor de tv en hopelijk kunnen ze iets doen dat het beter wordt.

Vrijdag na school ging ik met Esmeralda ( Nederlandse au pair) die ken ik al van het voorbereiding workshop in Nederland afspreken in Camden Town. Het was erg gezellig, leuke foodmarkt met verschillende tentjes. Het zonnetje scheen heerlijk we hebben lekker gewandeld en bij winkeltjes gekeken.

Zaterdag : Het was een erg regenachtige dag vandaag, ik bleef lekker thuis en huis beetje opgeruimd. Me host ouders waren weg met de kinderen voor spullen van de lounge kamer te bekijken.

Zondag : Heb ik weer een rustig dagje gehad.

Ik heb weer iets nieuws gegeten hier en het is zo lekker. Crumpets : soort van brood en dat eet je met boter of jam. Zoon lekker ?

De poezen vind ik nu ook helemaal leuk haha terwijl ik niet van katten hou maar nu wel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active