annabelbardsley.reismee.nl

Mijn 4e week hier!

Hallo allemaal,
Ik ben vanaf Maandag al een maand hier. Wat gaat de tijd toch snel heb niet het gevoel dat ik hier al een maand ben. Ik vermaak me hier prima, heb soms wel momentjes dat ik thuis mis maar t valt me tot nu toe wel mee gelukkig. Wat me ook erg vrolijk maakt is dat me moeder en zus in december langs komen voor paar dagen :).

De week is net als gewoonlijk, na school toe en de oudste ophalrn van school samen met me hostmom. Als het goed is krijg ik aankomende week een eigen autotje en engelse mobiel. Ik was maandag samen met Danielle naar Bromley geweest zijn we samen weze shoppen en hebben we geluncht, het was erg gezellig lekker gekletst.

Ik vind het erg fijn dat ik hier al paar aupairs heb ontmoet waar ik het goed mee kan vinden :). Ik moest donderdagavond oppassen op de boys ze lagen al op bed. De ouders gingen na een pub samen met andere ouders. De jongste werd wakker en ik met hem 20 minuten gelopen op me schouder want zo valt hij in slaap. Maar hij wou niet meer slapen dus ik de ouders gebeld maar gelukkig kwamen ze er al bijna aan. Dat was wat haha, Vrijdag na school ging ik samen met Hayley (hostmom) winkelen de supermarkt zijn wel heel anders hier veel groter en uitgebreider. Was wel leuk om te zien hoe t er uit ziet. Rond 5 uur kwam oma en gingen we oppassen op de kids. Ik had roast pork gemaakt zelf het was heerlijk!
Zaterdag ging ik weer met Danielle afspreken we zijn naar Brixton geweest, leuke stadje ze hebben daar een mooie foodmarket. We zijn samen ook naar de film geweest na Bridget Jones baby hij was echt super geweldig! Heb ook alvast iets gekocht voor de.kids voor kerst. Het was een gezellig dagje samen! Volgende week gaan we gezellig naar een musical :) Vandaag (zondag) heb ik in de ochtend me kamer opgeruimd en me was gedaan. In de middag ben ik samen met Jennifer (Italiaans aupair uit me klas) die woont bij mij de hoek. Zijn we na de park geweest en hebben we gepicknick, het was erg gezellig! Verder ga ik niks doen!

Dit was de 4e week.

Voor foto's van deze week kijk bij de foto's!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active