annabelbardsley.reismee.nl

Mijn 5e week hier!

Hallo allemaal,


Ben al een maand hier wat gaat de tijd toch snel heb niet het idee dat ik er zo lang ben. Het gaat super hier, de oudste raakt al meer aan we gewend. Ik krijg volgende weekend eindelijk me auto :)
Ik eet hier ook allemaal dingen die ik thuis niet zal eten wel grappig! Ik heb nu een favoriete maaltijd en dat is Curry! Haha dat vond ik nooit zo lekker maar nu 'I love it' eet allemaal gezonde dingen hier ook weinig vlees en aardappen.Moet er wel aan wennen want I love that. Soms eten ze wel apparte dingen maar ik probeer wel alles niet dat ik het altijd even lekker vind maar het is te doen.
Maandag in de ochtend ben ik met de Italiaanse aupair Jennifer gaan wandelen samen met de jongste in de buggy die moest slapen. In de middag heb ik met de meiden Tess & Saar (ik ken Tess van dagopvang waar ik stage liep en paste ook vaak op hun 2) geskypt wat was het leuk om hun weer te zien en te spreken! Wat mis ik hun :(
Voor de rest heb ik school gehad niks bijzonders, huis schoongemaakt en de was gedaan.
Vrijdag na school ben ik gezellig met Justine (franse aupair) & Julia (duitse aupair) in petts wood gaan lunchen samen met haar moeder, die hier voor een week was. Het was erg gezellig en leuk om haar moeder te zien. We hebben bij een Italiaans restaurant gegeten! In de avond had ik tijd voor mezelf ik was alleen thuis. Ik ging lekker bankhangen en tv kijken.


Zaterdag ging ik naar Orpington met 2 klasgenoten van mij en met Danielle. Het was erg leuk en gezellige dag.
Zondag heb ik een relax dagje gehad heerlijk! We zijn in de middag met de kinderen naar een park geweest in Beckenham erg mooie park ook groot en overal eekhoorns en ganzen! Ik heb ook tickets geboekt om naar kerst na huis te gaan paar dagen ;) Met kerst blijft ik hier in Engeland. Daarna ga ik paar daagjes na huis want ik zat te denken waarom ga ik niet paar daagjes na huis. Omdat de aupairs hier ook weg zijn dacht ik waarom niet. Toen ik het vroeg aan hayley of ze het goed vond zei ze goed idee wij betalen de helft als kerstcadeau, echt lief!
Kan niet wachten over een maand komt me moeder en zus hierheen! :)

Voor foto's kan je kijken bij Foto's!
Dat was me week alweer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active