annabelbardsley.reismee.nl

Week 6 & 7

Vorige week:
Ik ben het helemaal vergeten om iets te plaatsen! Mijn week was niet zo erg interessant. Ik was paar daagjes ziek en verder niet veel gedaan. Ben naar school geweest en verder gepoetst en de was gedaan.


Vakantie week:
Maandag :
Ik heb niet zo veel gedaan deze dag. In de ochtend heb ik samen met Hayley de oudste na dagopvang gebracht voor een speeldag. Hayley had de jongste zelf vandaag. Ik heb verder de was gedaan en opgeruimd. In de middag ging ik samen met andere aupairs na Bromley toe. Ik moest paar dagen terug brengen voor Hayley en een cadeautje kopen voor de jognste die dit weekend 1 wordt. We hebben coffee gedronken met zn alle en beetje geshopt. Dat was eigenlijk me dag.

Dindag :
Had ik een dagje samen met de oudste Monty, we gingen samen zwemmen in het zwembad in Bromley. Hayley moest werken en de jongste was op dagopvang. Hij vond het helemaal geweldig dat we samen gingen zwemmen hij vind zwemmen erg leuk en van de glijbanen af vind die helemaal top!
Na het zwemmen gingen we lunchen bij het restaurant en heeft die daar nog gespeeld ( je hebt daar zo'n playground). We gingen met de bus heen en terug na huis dat vond hij geweldig! Toen we thuis waren was hij kapot en ging hij even tv kijken. Ik ging ondertussen de was doen en de was vouwen. Daarna gingen we pompoenen versieren voor halloween en we hebben ook nog met playdoh gespeeld. Dat wat het dagje samen alweer! Het was erg gezellig zo'n dagje samen :). Verder relax avondje gehad.

Woensdag :
In de ochtend was ik alleen, de kinderen hadden een afspraak dus had ik even een relax ochtendje. Ik moest de jongste in de middag ophalen van de dagopvang. Hayley ging mijn auto ophalen en ze redde het niet om hem op te halen dus ging ik hem ophalen. Ik heb een Citroën C1, zo'n leuke auto :). In de avond heb ik heerlijk gekookt voor me hostparents. Ook heb ik the missing gekeken het zo spannend!

Donderdag:
Vandaag in me autootje gereden, was wel wennen aan de andere kant van de weg. En ook nog een andere auto.
Heb eeb rustig dagje gehad met het gezin, spelletjes gespeeld en zijn met de buren naar een park geweest. Daar liep je met een route door het bos, de kinderen moesten ondertussen opdrachten voldoen. Was erg gezellig :)

Vrijdag:
In de ochtend ging ik oefenen met rijden naar school toe. Op terug weg gingen we naar de zus van toby (hostdad) toe en haar kinderen die waren terug van vakantie! Ik vind het altijd heel gezellig als hun er hun of wij na hun gaan. Het is een erg gezellig familie! Kan het goed opschieten met mya de oudste zei is 9 jaar. We hebben daar geluncht en gespeeld. Toen we weer thuis wareb ging hayley met de kids naar haar moeder toe. Ik bleef thuis om wat taken we doen zoals : taart gebakken voor de jongste die volgende dag jarig was en cadeautjes ingepakt. Ik heb ook nog een uurtje alleen gereden in de auto, dat was wel fijn zo wen ik aan de auto. Ik had tijd over dus ging ik pannenkoeken bakken voor de kinderen die vinden ze heel erg lekker altijd! Toen de kinderen op bed lagen hadden we chinees besteld het was heerlijk! Dat was de dag alweer!

Zaterdag:
In de ochtend was hayley weg om haar nagels te laten doen en Toby was met de oudste na het park. De jongste sliep in de buggy, ik ging ondertussen de was doen, alles schoonmaken voor dat de gasten komen en ook nog gekookt. Ik had een beetje te veel gedaan in een ochtend, dat voelde ik wel daarna.
We vierden we de eerste verjaardag van Ferris! We hadden met heel de familie gebrunched.We hadden soep gemaakt, salade en broodjes. Het was erg gezellig, ik kan het erg goed vinden met de familie en de kinderen van hun. Ik had een klein cadeautje gekocht voor Ferris gekocht, hij vond het erg leuk wat ik had gekocht. Na de lunch kwam de verjaardagstaart we hadden een kasteel gemaakt. Ferris vond de taart erg interessant om er aan te voelen.Rond 6 ging iedereen na huis toe, wij gingen met zn 4e buiten lekker wandelen een luchtje scheppen. We zijn na de pub gelopen en daar wat gedronken het warm ert gezellig het was al heel donker. Dat was de dag alweer een eeg geslaagde en gezellige dag!

Zondag:

In de ochtend zijn met het zn alle na blackheath gegaan, ik ging in mijn auto rijden met toby ernaast en hayley met de kids achtermij aan. Zo kon ik oefenen met rijden het was wel een erg druk op we weg. We zijn gaab lunchen bij Costa lekker koffie gedronken en ze hebben daar heerlijke tosties. Toen gingen we alweer richting huis, Toby ging met Monty naar een verjaardag feest van een klasgenootje. Ik ging met Hayley en Ferris in mijn auto na huis toe en alles voorbereiden voor het halloween party in de middag. We hebben buiten alles versierd en snacks gemaakt.Er kwamen veel kinderen en hun ouders uit de buurt na ons toe. Ze waren allemaal verkleed, zo schattig al die pakjes :) We hebben hapjes gegeten en zijn buiten langs de deuren gegaan. Alle huizen waar we heen liepen waren erg leuk versierd met allemaal enge dingen. Dat was de zondag alweer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active