annabelbardsley.reismee.nl

Week 8 alweer!

Het was de eerst week dat ik het alleen ging doen want Hayley moest weer gaan werken naar 1 jaar. Vond het wel raar want ik deed het tot die tijd altijd met haar samen. De jongste moet nog wel erg wennen dat mama weg is. Hij huilt veel als ik hem ff alleen heb en niks is goed. Hij gaat 3 dagen naar kinderopvang dat is wel beter voor hem.

Op maandag ben ik alleen met hem in de ochtend tot dat oma komt dat brengt zij hem naar een playsoft. Dan heb ik tijd voor mezelf en ook om te poetsen.

Dinsdag bracht ik de jongste naar dagopvang en toen had ik tijd voor mezelf en om te poesten. Ik moest de oudste pas ophalen om 15 uur van school. Het ging erg goed eerste keer dat ik hem alleen moest gaan ophalen van school. We hebben spelletjes gespeeld en hij heeft lang in bad gespeeld.

Op woensdag moet ik in de ochtend eerst de jongste na dagopvang brengen en daarna heb ik nog ff tijd voordat ik na school moet. Ik ga uit school gelijk de oudste ophalen van school. We gingen naar het park met andere kindjes en ouders. Het was gezellig ik heb gepraat met de ouders.

Vrijdag na school naar Julia (klasgenoot) geweest samen gekookt. We hebben lasagne gekookt zelf daarna gezellig gekletst. Toen ik na huis ging kwam net de familie thuis. We hebben gezellig spelletjes gespeeld, toen de kinderen sliepen gingen we samen eten. Dat was de avond.

Zaterdag: In de ochtend had ik me kamer opgeruimd en rond 11 uur pakte ik de trein naar charing cross. Ik ging samen met Danielle gezellig naar de musical : Charly choclat factory. Het was een erg leuke musical het was helemaal vol. Ik zou eerst bij Danielle blijven slapen maar ik moest oppassen dus kon niet doorgaan. Toen kreeg ik een bericht dat ik niet meer hoefde op te passen maar ik kon niet meer naar haar toe omdat ik de auto had geparkeerd stond op station Dus kwam ik met het idee dat ze bij mij kon blijven slapen en dat we na vuurwerk kunnen kijken. Ik had me hostmom gebeld om te vragen of het mocht eb het mocht. Daarna gingen we na mijn huis toe, ze bleef bij mij slapen. We gingen met mijn hostparents naar de vuurwerk kijken. Toen we thuis waren terug gingen de kinderen na bed toe. Ik ging de was draaien. Hayley ging eten halen we aten kip/fisen friet. Daarna gezellig ik hou van holland kijken!
Volgende dag gingen we wandelen naar Bromley toe het was wel koud maar het zonnetje scheen ook. We hebben gekletst en naar winkels gekeken ook hebben we geluncht bij pizza pie factory. Daarna gingen we beide naar huis toe, de broer van me hostmom was bij ons thuis dus die had ik nog ff gezien en de kinderen ook voordat ze weer naar huis gingen.


Het was een erg geslaagde weekend!

De foto's kan je vinden bij foto's

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active