annabelbardsley.reismee.nl

Week 9

Hallo allemaal,


Week 9 is alweer begonnen wat gaat de tijd toch snel. Ik ben al helemaal aan de ritme gewend.
Ik heb ook al paar babysit datums vaststaan. Wel erg leuk zo ontmoet je ook nieuwe mensen en verdien je iets bij.


Nog 5 weken voordat mama en laurs komen kan nieg wachten om ze hier alles te laten zien, hoe ik woon en school enz.
Met auto rijden ben ik nu ook al gewend dat het de andere kant van de weg is hahah. De jongste heeft nog wel moeite als mama gaat werken, maar hij raakt wel steeds meer gewend aan om bij te zijn of bij Kate (childminder). Met slapen gaat nog steeds niet zo als gewoon, duurt 2 uur ofz voordat hij slaapt. Het is een heel proces echt een gedoe haha. Je moet hem blijven schudden en lopen voordat hij in slaap valt. Mama slaapt ook bij hem op de kamer hij wordt 1 a 2 x per nacht wakker en geeft nog borstvoeding. Dat is nog wel een proces om dat te beteren.

Maandag: Was het oma dag net zoals gewoonlijl had ik Ferris in de ochtend tot 9:30 uur. Oma ging met hem naar een softplay tot de middag. Ze moest vandaag eerder weg normaal blijft ze tot Toby thuis komt maar ze had een afspraak. Dat waren Hayley en ik vergeten, want de neef en nicht van hun kwamen in de middag tot avond omdat ze opvang nodig hadden. Ik had Hayley geappt dat ik het wel alleen kon met hun 4e ik had al gekookt dus dat was al klaar. Maar Hayley had geappt dat ze Monty had gepland voor naschoolse opvang en dan ze eerder thuis kwam. Ik wou t graag alleen doen want ik moet hun ook een keer alleen proberen na bed te brengen maarja. Dus Hayley kwam eerder thuis en ging Monty ophalen toen gingen we samen eten en zij bracht Ferris naar bed en ik bleef beneden bij de kinderen. Ik denk dat Hayley mij nog niet helemaal vertrouwt ofz met Ferris na bes brengen maar hij moet er toch wel aan wennen dat ik het ook moet doen. Het is wel een lange proces voordat hij echt slaapt. Hij is alleenmaar aan mama gewend maar is ook logish zij was een heel jaar alleen thuis.


Dinsdag : Had ik een relax dagje, ik heb films en series gekeken. Ik moest Monty pas ophalen in de middag. Toen we terug thuis waren ging Monty in bad en daarna gingen we de strijkkralen doen. Hij vond wel het moeilijk het is wel een priegelwerk. Daarna lekker tv gekeken en gegeten en toen na bed.

Woensdag : In de ochtend bracht ik Ferris na Kate toe het regende erg hard dus moest ik met paraplu na buiten. Toen ik thuis kwam ging ik nog ff iets teurgkijken voordat ik na school moest vertrekken. Uit school ging ik gelijk Monty ophalen van school. Toen we thuis kwamen kreeg ik de deur niet open die had op de extrela slot dat had de schoonmaakster waarschijnlijk gedaan (ik heb de sleutel niet daarvan) dus ik Hayley bellen en gelukkig had Oma tijd om te komen dus dat probleem was opgelost. Toen in bad geweest,tv gekeken,gegeten en met de treinen gespeeld.

Donderdag:
In de ochtend heb ik Ferris weggebracht naar de dagopvang daarna thuis de was gedaan en toen gelijk naar school gereden. Na school gelijk Monty oppikken van school en naar huis toe. We hebben samen met de garage en auto's gespeeld. Toen Hayley en Toby thuis waren brachten ze de kinderen na bed toe.

Vrijdag: Heb ik lekker uitgeslapen want ik hoef niey vroeg op want Hayley is vrij. In de ochtend heb ik gedoucht en keuken enz opgeruimd hun maken er altijd zo'n rommel van echt irritant. Daarna ging ik na school toe met een vriendin samen. Toen ik thuis kwam ging ik met Hayley en Ferris op pad met de auto. Ze moest een paar dingen doen, ik bleef in de auto bij Ferris hij was in slaapgevallen. Toen we weer thuis waren ging ik boven stofzuigen en daarna lekker niks doen.

Zaterdag:
In de middag kwam Jennifer (Italiaanse aupair) 'woont bij mij om de hoek' kwam langs want ik was alleen thuis. We gingen lopend naar Bromley het is een 30 minuten lopen, een leuke wandeling. Het gezin had die avond een feest van oma en ze bleven daar ook slapen. We hebben samen heerlijk gekookt en Jennifer had Italiaanse ijs gekocht im Bromley, omg het ijs was zooo lekker. We hebben gekletst en films gekeken. Ze ging in de avond weer naar huis toe want ze moest vroeg op. Volgende ochtend was ik alleen thuis, het gezin kwam pas in de avond thuis. In de ochtend ging ik beetje poetsen en in de middag ging ik heerlijk lang in bad!

Dat was alweer de week.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active