annabelbardsley.reismee.nl

Week 10 hier in Bickley :)

Hallo allemaal,

Dit is week 10 alweer wat vliegt de tijd. Nog maar 4 weken totdat me zus en mamakomen. Nog 5 weken tot Kerst :)

Maandag: Hayley and Ferris bleven thuis want ze waren ziek. Oma kwam niet want hayley was thuis. Ik heb de was gedaan en de keuken opgeruimd. Oma ging de oudste wel ophalen van school. Ze bleef nog ff bij ons koffie drinken.


Dinsdag: Bleven Hayley en Ferris nog thuis, ik had de jongste wel meer vandaag. Alleen hij was niet echt blij hij huilde heel de tijd. Hij stope maar niet met huilen, ik had alles geprobeerd maar niks was goed. Dat is erg frustrerend omdat ik alles probeer maar ik weet wat hij wil hij wil mama. Hij is heel erg aan mama gehecht dus ging ik met hem wandelen als hij moest slapen.

Woensdag; In de ochtend ging Ferris naar dagopvang en ging Hayley weer werken. In de ochtend deed ik de was en ook paar dingen gestreken. Toen ik klaar was ging ik naar school toe. Het was weer gezellig op school, ben blij dat ik goede vrienden heb gemaakt hier. Ik merk wel dat engels praten beter gaat en dat ik dingen leer. Maar heb wel moeit met engelse grammatica enz. We hebben geoefend voor de 'reading test' die we volgende week hebben.Na school ging ik Monty ophalen van school. Hij was goed humeurig vandaag, toen we thuis waren mocht hij ff tv kijken. Daarna gingen we woordjes oefenen voor school en daarna hebben we gegeten samen. Toen Hayley thuis kwam gingen de kids naar bed toe.

Donderdag : Vamdaag bleven Ferris en Hayley weer thuis. Toen Hayley gisteren Ferris ging ophalen zeiden ze dat dat hij veel aan het huilen was en weinig had gegeten. Hij wou alleen maar gedragen worden en niet spelen. Ze vroeg of hij niet thuis kon blijven vandaag omdat ze niet genoeg mensen hebben omdat hij veel aandacht nodig heeft. Is toch raar om te zeggen dat je kind niet mag komen omdat hij veel aandacht vraagt. Maarja Hayley bleef dus thuus vandaag. Ik ging naar school toe. Vandaag hebben we geoefend met lezen want we hebben volgende week lees examen. We hebben ook paar keer oefenen examen gemaakt. Ik had ze allemaal geslaagd dus daar maakte ik me niet echt zorgen over. Na school ging ik Monty oppikken van school en daarna naar Charlotte (auntie) toe. We gingen naar de verjaardag van Toby's mama toe. Het was haar verjaardag en ik had iets kleins gekocht.
Het was erg gezellig, hun kwamen ook bij ons eten. Toen we thuis waren had Hayley al gekookt, ik had de salade gemaakt en we hadden tiramisu taart als toetje voor de verjaardag!

Vrijdag: In de ochtend had ik Ferris totdat oma hem kwam ophalen. Toen hij werd opgehaald door oma had ik nog ff tijd voordat ik naar school moest. Ik heb tot 12 uur school dus wel lekker kort dagje. Toen ik thuis was ging ik de was draaien en het huis poetsen. Ik heb ook pannenkoeken gebakken voor de kinderen ze vinden dat altijd heel lekker.

Zaterdag: Ik had afgesproken met Janneke die ik ken via de blog. We praatte al een tijdje via fb maar het was wel erg leuk dat we elkaar nu zagen in het echt. Het klikte wel goed we zijn gaan shoppen in Bromley. We hebben samen geluncht bij een leuk tentje in de winkelcentrum. We hebben wel 2 uur gezeten daar en gepraat. Rond 4 uur gingen we weer naar huis toe. We gaan zeker nog een keer afspreken!
Ik moest babysitten in de avond op mijn kids. De ouders gingen weg nadat de kids sliepen. Jennifer die bij mij om de hoek woont die kwam gezellig film kijken. Het was niet zo'n goede nacht. Ferris de jongste was wakker geworden om 10 uur (dat is wel normaal) het duurde 30 minuten totdat hij weer sliep. Toen ging ik weer naar beneden en keken we de film af. Jennifer ging iets voor 12 uur naar huis, ik ging gelijk slapen. Toen werd ik opeens wakker want ik hoorde iets. Ik dacht het Ferris was maar hij sliep, het was Monty hij was aan het huilen hij wou mama. Toen werd Ferris ook wakker door hem. Ik heb geprobeerd om Monty te kalmeren en of hij wou slapen in hun bed. Na 20 minuten sliep hij gelukkig. Bij Ferris duurde het een eeuwigheisld voordat hij sliep. Echt een gedoe gewoon, ik had hlde ouders gebeld dat hij gewoon echt niet wou slapen en dat Monty wakker was. Hun gingen met de taxi na huis maar het duurde heel lange voordat hun thuis waren omdat het heel hard regende en het erg druk was op de weg. Ze waren rond 3 uur snachts thuis. Het heeft wel 2 uur geduurd weer voordat Ferris sliep. Eindelijk sliep hij rond een uur of 3 s'nachts. Ik was er echt helemaal klaar mee gelukkig sliep hij. Dus ik ging ook proberen te slapen maar t lukte niet echt. Toen hun thuis kwamen werd hij weer wakker ik hoorde het via de babyfoon dus die heb ik uitgezet. Dat was me een avond/nacht.

Zondag : Ik was alweer vroeg wakker want ik hoorde de kids beneden al schreeuwen en huilen. Ik heb niet echt iets gedaan vandaag. Mijn eigen was gedaan en was gevouwen van hun. We zijn in de middag ff weze wandelen, een frisse lucht halen. We hadden roast chicken als avond eten :)

Voor de foto's kan je bij de foto's kijken!

Dat was de week alweer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active