annabelbardsley.reismee.nl

Week 15

Week 15 :
Maandag: Monty heeft vakantie nu 4 weken. Oma en ik gingen met de kids naar een grote binnenspeeltuin. De kinderen vonden het helemaal geweldigm Monty ging gelijk spelen toen we aankwamen. Ik speelde met Ferris samen bij de kleinere groep. Toen we naar huis gingen bracht oma, mij en ferris na huis toe. Monty bleef 2 nachten bij oma logeren. Ik had Ferris paar uurtjes alleen voordat Hayley thuis kwam, het ging erg goed hij was goed gezind.

Dinsdag: Ik bracht Ferris naar dagopvang en ik had de hele dag om te poetsen en dingen voor te bereiden voor kerst. Ik moest de ramen binnen en buiten wassen beneden ik kreeg er wel extra voor betaald. Nou het was me een klus het zijn erg kleine raampjes allemaal erg vervelend om het schoon te maken. Verder heb ik paar kamers schoongemaakt. De schoonmaakster kwam de volgende dag dus hoefte verder niks te doen. Verder lekker allemaal programma's terug gekeken.

Woensdag: Eerst bracht ik Ferris naar dagopvang toe. Ik had met Danielle afgesproken bij Victoria station voordat ze naar huis ging met de vliegtuig. We gingen bij een café zitten en wat eten en drinken. We hebben gezellig bijgekletst en het was leuk om elkaar weer ff gezien te hebben voordat ze ging. Ik had een kerstkaartje geven aan haar. Echt super lief kreeg ik een cadeautje van Danielle.
Toen ik thuis kwam ging ik met de auto naar Tesco even paar dingen halen die ik moet meenemen naar Nederland. Daarna ging ik koekjes bakken voor kerst. Ik moest Ferris ophalen voor 5 uur omdat de boodschappen tussen 5 en 6 uur konden geleverd worden. Ik heb hem eten gegeven en naar bed gebracht. Monty kwam weer thuis in de avond.

Donderdag & Vrijdag: Hayley was vrij en wij hebben kerst dingen voorbereid.

Zaterdag: Was het 'kerstavond" en we gingen lunchen mey vrienden van hun in een pub. Het was erg gezellig, er waren heel veel mensen. We hebben heel lekker gegeten 3 gangen. Ik moest terug rijden naar huis want hun hadden gedronken.

Zondag: 'Eerst kerstdag' Toen ik wakker was in de ochtend hing er een sok aan me deur echt super leuk, allemaal kleine cadeautjes erin. Er zat lipbalsem in, chocolaatjes, sokken,pen en bath soak. We hebben in de ochtemd gezellig ontbeten en eten voorbereidt want de familie kwam rond 11 uur. Lunchen liep een beetje uit het was 3 uur. Lekker kalkoen,aardappelen uit oven en groenten. Onder de kerstboom stonden heel veel cadeautjes. Ik heb nog van Hayley en Toby : een lekkere dikke thuis trui en een cavia spaarpot. Van de zus van Toby en ouders van Toby heb ik een body lotion gekregen en van body shop kleine dingetjes in een toilettasje.
Ook heb ik cadeautjes gekregen van mama en laura die hadden ze meegenomen toen ze hier waren. Heb een : dikke sjaal, een amsterdam blond mok en een nieuwe thuis boek. Ben echt super blij met all me cadeautjes. In de avond hebben we spelletjes gedaan toen de kinderen sliepen. We hebben moordenaar gespeeld en wie ben ik. Het was een erg gezellig en geslaagde dag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active