annabelbardsley.reismee.nl

Week 16 in 2017!

Week 16 : Maandag: 2e kerstdag vierden we bij de tante. Het was erg gezellig, we hebben allemaal spelletjes gespeeld en weer heerlijk gespeeld. En natuurlijk niet vergeten ook de cadeautjes uitgepakt.

Dinsdag : In de ochtend ging de koffer inpakken wat ik wou meenemen. Rond 11 uir gingen we richting Hayley's mama toe. Haar broer en gezin kwamen ook. We hebben heerlijk gewandeld in de bossen met de honden. Carlore (moeder hayley) heeft heerlijk gekookt en allemaal verschillende gerechten gemaakt. In de avond ging ik met de bus naar Nederland. Ik werd door Hayley en de kids naar het station gebracht. Ik had er erg veel zin in om naar huis te gaan. Er zaten niet veel mensen in de bus dus ik zat lekker alleen.

Woensdag : In de hele vroege ochtend kwam ik aan met de bus in Eindhoven. Mama en laura kwamen mij ophalen, het was mama's verjaardag. Toen we thuis waren gingen we ontbijten en douchen en toen gingen we shoppen in Oberhausen. We hebben allemaal iets gekocht. We waren laat thuis dus toen lekker tv gekeken samen op de bank.

Donderdag: In de ochtend ging ik met laura naar de kapper toe. Ik wou iets anders ik heb me haar lekker kort geknipt. Daarna gingen we thuis lunchen en toen eventjes naar dukenburg geweest. In de middag ging ik naar Saar&Tess toe (2 meiden waar ik oppaste) ik ging ze samen met Suus ophalen van dagopvang. Het was erg gezellig, ik vond het super om hun weer te zien. We hebben gezellig gecourmet. Ik had kleine cadeautjes meegenomen en daar hebben we ook meegespeeld. Ik had ze naar bed gebracht en toen nog ff gekletst.

Vrijdag: We gingen met zn 3e shoppen in Arnhem. Daarna gingen we langs mij Meggy gezellig gekletst en koffie gedronken. Daarna gingen Puck, Laura en ik eten bij papa.

Zaterdag: ik heb heerlijk uitgeslapen, mama had pannenkoeken gebakken als ontbijt ;) Ik heb appeltaart gebakken want we kregen visite in de middag. Onze buren naast ons zijn verhuist dus we gingen langs bij hun nieuwe woning. Gezellig koffie gedronken en gezien hoe hun nu wonen erg leuk. Daarna kwam het visite en hebben we gezellig gekletst en hapjes gegeten. In de avond hebben we met zn 3e tv gegeken en hapjes gegeten.

Zondag; 1e januari, het is zo raar dat het 2017 is. De tijd is gevlogen, vandaag laatste dagje thuis :(
In de middag gezellig weze lunchen in wijchen en in de avond naar Soof 2 geweest. In de late avond ging ik alweer terug met de bus naar huis. Het waren super gezellige 5 daagjes thuis.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active