annabelbardsley.reismee.nl

Week 17 & 18

Week 17:
Maandag: Ik kwam om 7 uur ochtend aan bij Victoria station met de bus. Toen ik thuis was pakte ik alles uit en ging ik douche. Gisteren was het Tobys verjaardag dus ik had al een cadeautje gekocht voor hem en hij vind het erg leuk. We hebben met zn alle ontbeten. We gingen naar het strand toe want het was heerlijk weer. Het was 1:30 uur rijden. In de late middag zijn we weze eten bij een heerlijke grill. Ik was best moe nog van de bus reis dus toen we thuis waren in de late avond ging ik gelijk slapen.

Dinsdag : Hayley en Toby moesten weer gaan werken. Ik had Monty de hele dag en Ferris bracht ik naar dagopvang. We hebben met de klei gespeeld en zijn naar het park geweest. We hebben samen om 5 uur Ferris opgehaald en ik heb ze in bad gedaan. Toen Hayley thuis kwam gingen we samen eten met de kinderen.

Woensdag: Ik moest weer naar school toe, ik had er wel erg zin in om iedereen weer te zien. We hebben 3 nieuwe aupairs erbij in onze klas,2 meiden en 1 jongen. In de ochtend bracht ik Ferris naar dagopvang en werd Monty opgehaald door oma. Na school had ik vrije tijd dus heb ik de was gedaan en programma's terug gekeken.

Donderdag : In de ochtend heb ik eerst Ferris weggebracht en daarna ging ik naar school toe. Het was vandaag een saaie les op school. We hadden alleenmaar lees opdrachten met allemaal woorden die je toch nooit gebruikt. Toen ik weer thuis was van school ging ik lekker relaxen. Rond 5 uur ging ik Ferris ophalen. Ik bracht hem ook naar bed toe. In de nacht is het nog steeds een hel met hem. Verder heb ik programma's terug gekeken.

Vrijdag : In de ochtend kon ik rustig aan doen. Ik had school tot 12 uur dus lekker kort. Toen ik thuis kwam hebben we samen geluncht met de kinderen erbij. Hayley moest boodschappen doen en andere dingen halen dus vroeg of ik mee wou ook voor de kinderen in de gaten te houden. Toen we terug waren had ik heel erg hoofdpijn en voelde ik me niet zo lekker dus ging ik ff op bed liggen. In de avond kwam Jennifer gezellig langs, we hebben een serie gekeken.

Zaterdag: Ik had heel erg slecht geslapen dus ik was al vroeg wakker. Ik ging douchen en heb wat terug gekeken op de tablet. Ik had om 10:30 met Danielle afgesproken bij Victoria station om gezellig te ontbijten. We hadden gezellig bijgekletst. We gaan samen in paasvakantie naar Scotland :)

Week 18 :


Maandag : Ik voelde me zondagmiddag niet zo lekker eb vandaag ook niet. Gelukkig was oma er om te helpen. Ik heb in de middag een uurtje kunnen slapen. Het ging up en down dan voelde ik me weer wat fitter en dan heel slapjes. Verder is er niet echt iets gebeurd.

Dinsdag :
Toby ging voor werk 2 dagen naar Italie dus hij was al erg vroeg weg. Gelukkig voelde ik me al beter want ik moes eerst Monty om 7:30 wegbrengen naar school samen met Ferris in de auto. Het was erg druk op de weg dus ik was iets later bij de dagopvang van Ferris. Toen ik thuis was ging ik eerst de was opvouwen en nieuwe was draaien. Daarna ging ik heerlijk lang in bad. Verder niet veel gedaan. Ik had Ferris opgehaald van Kate en naar ved gebracht. Monty was bij opa en oma.

Woensdag : In de ochtend gingen we met de auto naar monty's school toe. Hayley ging mee naar binnen dus ik reed gelijk weg naar de dagopvang. Toen ik thuis was weer ging ik de was doen en opruimen. We hebben 3 nieuwe studenten in de klas. 1 jongen en 2 meiden alleenmaal uit Spanje. We hebben het vandaag over voedsel gedacht over verschillende soorten enz. Na school ging ik Monty ophalen en hebben we gespeeld thuis. Toen Hayley thuis kwam met Ferris bracht ik hem naar bed. Hayley bracht Monty naar bed toe. Met Ferris gaat het naar bed brengen al veel beter. We hebben een cd speler met babymuziek op. Ik leg hem in bed en zet het muziek op dan ga ik achter de muur staan zodat hij mij niet ziet. Hij huil wel en staat.soms op maar dan leg ik hem weer neer. Op een geven moment valt hij in slaap.

Donderdag: In de ochtend bracht ik weer Hayley en Monty weg met de auto naar school. Daarna toen ik hun had weggebracht bracht ik Ferris naar de dagopvang. Toen ik thuis was heb ik 'gevaarlijkste wege' terug gekeken. Op school hadden we geoefend met schrijven en luisteren voor het examen.
Ik ging Monty ophalen en we hebben veel spelletjes gespeeld. Toen ik en Monty gingen eten keek ik naar buiten en zag ik dat het sneeuwde. Monty ging gelijk naar buiten om te kijken en om de sneeuw te voelen. Ik bracht Ferris weer naar bed. Toby kwam terug van Italie.

Vrijdag : De sneeuw lag er nog niet heel veel. Ik had een relax ochtendje want we hadden geen school vandaag. Ik ging lekker in bad en had me kamer opgeruimd. Het ging heel hard sneeuwen eventjes. Ik appte Jennifer wat zij ging doen. Zij had ook niks te doen dus ze kwam naar mij toe. Hayley ging boodschappen doen dus wij paste op Ferris. Ferris vind Jennifer helemaal leuk. We hebben samen 'ragu' gemaakt en series gekeken.

Zaterdag: Gingen Jennifer, Danielle en Rachele (nieuwe klasgenoot van Italie) en ik naar London toe. We gingen naar National Gallery museum toe het was een tijdje geleden dat ik daar was geweest. Verder zijn we gaan lopen en zijn we naar paar winkels geweest. Het was een gezellig dagje! En we hebben bij een pub heerlijk gegeten.

Zondag;

Ik was alleen thuis het gezin was weg heledag. Ik heb het huis opgeruimd en de was gedaan. Verder lekker pannenkoeken gebakken en tv programma's terug gekeken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active