annabelbardsley.reismee.nl

Week 19

Week 19

Maandag: In de ochtend had ik Ferris voordat oma kwam. Ik ging gezellig ontbijten bij Sabrina. Het was heel erg gezellig we zijn ook even naar paar winkels geweest. Sabrina sport bij een sportschool in Bromley. Ik ga samen met haar 3x per week daar sporten. toen ik thuis was bleef ik bij Ferris en ging oma Monty ophalen. Oma ging uit school maar de kapper met Monty en ik bleef thuis bij Ferris. Ik gaf hem eten en bracht hem naar bed toe. Nu gaat het naar hed brengen makkelijk. Bij mij slaapt hij is paar minuten. Ik leg hem in bed en zet de muziek aan en ik ga weer weg dan uiteindelijk valt hij in slaap. Als mama het doet duurt het eeuwen voordat hij slaapt.

In de avond gingen Hayley, Carole (oma) en ik naar de bioscoop naar : La La Land. Het wad erg gezellig en een leuke dansfilm.


Dinsdag; Ik heb heerlijk een rustig dagje gehad. Toen ik Monty ging ophalen gingen we fietsen buiten en hebben we spelletjee gespeeld. Hij drinkt nog steeds in een baybbeker en hij heeft met kerst een spiderman mok gekregen. We willen dat hij daar nu gaat uiy drinken. Bij mij lukt het wel dat hij daar uit drinkt maar zodra mama op papa thuis wil hij de babyfles. Ik zeg dan 'Nee je bent al groot deze fles is voor kleine kinderen' maar hun geven gewoon die fles aan hem. Terwijl ik hem probeer te stimuleren dat hij gewoon daar uit kan drinken. Maar de ouders zijn te makkelijk in dat soort dingen.


Woensdag: In de ochtend bracht ik Ferris weg en ging ik daarna naar school toe. Uit school ging ik Monty ophalen we bleven nog even op het schoolplein spelen. Monty was gevallen van de fiets, hij was zijn had een beetje geschaafd. Dus hij wou gelijk naar huis toe en dat deden we ook. Toen we thuis waren ging hij even tv kijken en gingen we spelen. Hij was gelukkig een stuk vrolijker.


Donderdag : Uit school ging ik Monty ophalen zoals gewoonlijk! We gingen uit school naar het park toe samen want het was mooi weer. We gingen op de hinderbaan en vam de schommels maar toen naar 20 minuten ging er weer iets mis. Hij viel van de hinderbaan niet heel hard maar hij was geschrokken. Ik probeerde hem te kalmeren maar niks helpte. Hij bleef maar huilen tot we thuis waren. Ik vroeg ook allemaal dingen maar hij antwoorde niet terug. Gelukkig toen we thuis waren ging het gelukkig al weer beter. Hij had geen pijn maar waa schrokken. We hebben met de klei gespeeld dat vind hij altijd erg leuk om te doen.


Vrijdag: School was vandaag niet zo interessant zoals gewoonlijk op vrijdag. Hij verteld nooit zo boeiende dingen om te leren. Uit school was ik alleen thuis en ging ik een progromma terug kijken en maakte ik lunch. Jennifer kwam als ze klaar was met lunchen. We hebben haar recept gemaakt lasagna. Het duurde heel erg lang om het klaar te maken maar het was super lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active