annabelbardsley.reismee.nl

Week 20

Week 20:

Maandag: Ik had de hele dag Ferris want oma was er nie vandaag. In de ochtend ging ik naa de bibliotheek daar doen ze elke maandag voor niks liedjes zingen voor baby's. Het was erg leuk ik kende niet alle liedjes maar dat maak niet uit. Ferris vond de andere baby's erg leuk en interessant. Toen we thuis waren ging Ferris naar bed toe hij heeft 3 uur lang geslapen. Daarna hebben we gespeeld en heb ik geverfd met hem samen.

Dinsdag: Hayley voelde zich niet zo lejker dus die bleef thuis. Ik bracht Ferris weg naar dagopvang. Daarna liep ik gelijk door naar Bromley toe naar Sabrina. We hebben samen ontbeten en zijn gaan sporten. Wij gaan nu elke week samen 3x per week sporten. Ik was hele dag bij haar we hebben geluncht samen en film gekeken. Ik liep on 5 uur weer terug naar huis het is 30 min. lopen. Op terug weg ging ik Ferris ophalen van dagopvang. Ik was erg moe van het sporten en gad over al pijn haha. Ik ging toen de kids op bed lagen heerlijk in bad.

Woesdag : In de ochtend had ik de was gedaan en opgeruimd. Hayley en Toby waen thuis omdat ze een begrafenis hadden in de middag. Dus ik hoefde Ferris niet weg te brengen dan hebben hun gedaan. School was vandaag niet zo leuk omdat we in groepjes moesten zitten en geen leuke mensen. Allemaal spaanse mensen in mij groepje die constant spaans praten echt irritant. Na school had ik vrij, nouja vrij heb hethuis opgeruimd en de was gedaan. Monty ging uit school naar opa en oma. Hayley ging Ferris ophalen.

Donderdag: In de ochtend bracht ik Ferris naar dagopvang en ging ik toen ik thuis was beetje opruimen en wat terug kijken. Hayley en Toby bleven tjuis vandaag dus ik had geen kinderen gele dag. Dus ik besloot om alleen uit school te gaan sporten. Heerlijk zo sporten met muziek aan.

Vrijdag: In de ochtend had ik school toen ik thuis was heb ik de was gedraaid en verder programma's terug gekeken. Hayley ging Monty ophaken en ferris sliep dus ik moest de babyfoon in de gaten houden. Jennifer kwam in de middag zoals elke week. Ik had Ferris wakker gemaakt want hij sliep al lang. We gingen spelen en toen Hayley thuis kwam ging ik eten koken met Jennifer voor de kids. Wij aten later met Hayley en Toby.

Zaterdag : Ik was vroeg wakker omdat ik ze beneden hoorde dus ik besloot heerlijk warm in bad te gaan. Ik bracht Ferris naar hed in de ochtend zoals gewoonlijk. Als ik hem in bed leg kost het 5 minuten als hun het doen letterlijk 1 tot 1,5 uur met gegil en gehuil echt niet normaal. Ik speelde met Monty in zijn kamer want dat wou hij graag. Toby en Hayley gingen de auto ophalen van de garage. In de middag gingen we naar Bluewater (shopping mall) hun moesten aantal dingen kopen en ik lette op de kids. Ik moest oppassen vanavond want hun hadden een etentje. Ferris bracht ik naar bed maar Monty ging niet zo makkelijk. We hebben voordat hij naar bed ging een film gekeken. Monty wou maar niet slapen en huilde dat hij mama wou dus ik besloot hem maar in hun bed te leggen daarna viel hij gelukkig in slaap.


Zondag: Het was vandaag een minder leuke dag. Ik had erg slecht geslapen en voelde me helemaal niet lekker. Ik heb de hele dag in bed gelegen en geslapen. Niet zo veel gedaan. Ik heb echt overal pijn hopelijk voel ik me morgen beetje beter.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active