annabelbardsley.reismee.nl

Week 21

Ik zit hier al 5 maanden wat gaat de tijd toch snel! Ik ben nog steeds blij dat ik het avontuur ben aangegaan.

Week 21: Maandag tot Woensdag "

Ik was nog steeds erg ziek. Dus er was niet echt iets gebeurd.

Donderdag: Gelukkig voelde ik me iets beter dat ik vandaag naar school kon. We hebben een nieuwe boek gekregen op school. Dat is van een hogere level het is wel moeilijker merk ik. Ik ging naar de bieb van school om een boek over Australië te lezen. Omdat ik dit jaar naar Australie wil gaan als aupair. Uit school haalde ik Monty op en Ferris later met de auto. Ik maakte eten voor ze en deed ze in bad. Toen Hayley thuis kwam ging ze Monty naar bed brengen en ik deed Ferris.

Vrijdag:

In de ochtend hielp ik Hayley met de kids om naar school te gaan. Toen ze de deur uit waren ging ik ontbijten en met me zus skypen. Ik ging met Jennifer samen naar school toe. Uit school ging ik lunchen thuis en ging ik het boek lezen van Australië . Ik heb een schrift en daar schreef ik paar dingen in over Australië wat je kan bezichtigen. Rond 3 uur kwam Jennifer en gingen we 'pilav' maken voor avondeten. In de avond keken we de serie verder die is erg spannend.

Zaterdag: Ik ging met Jennifer naar Bromley toe want ik moest lang de bank om iets te vragen. Jennifer moest iets kopen voor haar neefjes. We hebben gegeten bij macdonals. Toen we thuis waren gingen we de serie verder kijken. Daarna hebben de pilav gemaakt samen ze vonden het erg lekker.

Zondag: In de ochtend ben ik heerlijk in bad geweest. We hebben gezonde pannenkoeken gebakken en fruitsalade gemaakt voor ontbijt. Daarna bracht ik Ferris naar bed toe. Toen ging ik met Toby naar zijn ouders toe om de fiets opte halen. Nu kan ik fietsen naar de gym toe. Verder heb ik het huis schoongemaakt en met de kinderen gespeeld. In de avond kwamen de ouders van Toby lang en we hebben heerlijk curry gegeten.

Dit was mijn week alweer!

Nog 2,5 week dat ik weer naar huis ga :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active