annabelbardsley.reismee.nl

Week 22

Week 22:

Maandag : 6/02/17

In de ochtend had ik Ferris hij was erg vrolijk :) Toen oma erwas ging ik naar de gym toe en heerlijl sporten. Toen ik klaar was met sporten ging ik langs de bank en moest ik nog ee fietsslot kopen. Ik heb namelijk een fiets van de ouders van Toby, zo kan ik fietsen naar de gym toe elke dag. Toen ik terug thuis was ging ik lunchen en verder in het boek lezen. Oma ging Monty ophalen van school en ik had in de tussentijd Ferris. We hebben samen gegeten en gespeeld. Ik heb Ferris in bed gedaan wat ik nu altijd doe hihi.

Dinsdag: In de ochtend ging ik met de auto Monty en Hayley afzetten op school. Ik ging gelijk door met de auto om Ferris naar dagopvang te brengen. Toen ik weer thuis was ging ik gelijk op de fiets naar de gym. Het is hier wel lastiger fietsen want je fietst waar de auto rijden. Het is hier ook niet zo vlak dan in nederland hier hebben ze veel stijlen bergen enz.Ik heb heerlijk 1,5 uur gesport en verder de was gedaan. Toen ik thuis was met Monty ging hij in bad en hebben we met magic zand gespeeld.

Woensdag:

In de ochtend bracht ik Ferris weg en toen ik weer thuis was ging ik alles opruimen. Op school hadden we geoefend met schrijven en lezen. Het is wel allemaal moeilijker dan in Nederland. Toen ik Monty ging ophalen met de auto kwam ik onderweg een duif tegen die noet goed kon lopen. Gelukkig was er geen auto achtermij dus kan ik stoppen zodat de duif kon oversteken.Monty was vandaag goed gezind gelukkig want de afgelopen week was hij telkens chagrijnig. We hebben met playdoh en magic zand gespeeld.

Donderdag :

Ik had me verslapen blijkbaar stond de wekker uit ofz. Ik sprong wakker toen ik mijn naam hoorde. Ik snel naar beneden met badjas want het was al tijd dat hun naar werk gingen. Toen hun weg waren ging ik met Ferris naar boven kon hij spelen en ik kon me aankleden. Gelukkig ging alles goed. Toen ik Ferris wegbracht naar Kate begon het te sneeuwen. Op school hebben we een oefen examen gehad van schrijven het ging wel goed.Verder hadden we grammatica doorgenomen.Uit school pikte ik Monty op en gingen we allemaal spelletjes doen. Ik had hem in bad gedaan en we hadden samen avond gegeten.

Vrijdag:

Om 7:45 ging ik op de fiets naar de sportsschool voordat ik naar school ging. Het regende de heledag niet zo fijn maar ik ging toch op de fiets. Toen ik klaar was bij de gym ging ik naar school toe. Uit school fietste ik naar huis toe en ging ik heerlijk niks doen. Oma en Opa kwamen langs om thee te drinken. Ik heb met papa gebeld met video gezellig bijgekletst. In de avond hebben de pizza gegeten.


Zaterdag :

Ik heb de hele dag ochtend niks gedaan. We hebben een heerlijke uitgebreid engels ontbijt gehad. Ik heb beetje gepoetst en me kamer opgeruimd.In de middag ben ik met me 2e familie naar science museum geweest. Het was erg leuk de kinderen hebben gespeeld daar ze vonden het geweldig. Daarna zijn we met de taxi naar wilton road gegaan en gegeten bij een restaurant. Bij dim t zo heet het restaurant. Het eten was zoo lekker we hebben pancakes met eend en soep en saté, allemaal verschillende gerechten zo lekker echt ee aanrader. Daarna zijn we met de trein naar huis gegaan. Ik heb Ferris in bed gebracht en ben naar me kamer gegaan. Ik heb met mama gebeld over hoe de dag was.

Zondag:

Ik ging in de ochtend in bad en daarna paar dingen terug kijken. In de middag ging ik met Iris (nederlanse aupair) die is hier net een week die woont vlak bij mij gingen we naar Bromley. Ik liet haar de winkels zien want ze was er nog niet geweest. We hebben geluncht in de pub. Het was een erg gezellig dag! Toen ik thuis kwam waren Toby's zus en haar kinderen hier. Ik heb veel spelletjes gespeeld met hun. Verder heb ik de afwas gedaan en de was gedraaid.


We krijgen volgende week eindelijk 'sky' dan heb ik tv boven en kan ik films enz kijken.




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active