annabelbardsley.reismee.nl

Week 23

Week 23 :

Maandag;Het is hier 'half term' dus de kinderen hebben 1 week vrij. Vandaag had ik samen met oma de kinderen. We zijn gaan wandelen en naar het park geweest. Na het park hebben we pizza gegeten bj pizzaexpress. Tussendoor heb ik de was opgevouwen en gestreken. Toen ik Ferris naar bed bracht liet ik aan oma zien hoe ik het deed. Omdat oma als ik weg ben volgende week Ferris naar bed moet brengen. Toen we thuis waren hebben de kids tv gekeken en gespeeld. Oma deed de kinderen in bad terwijl ik het eten ging maken.

Dinsdag; In de ochtend bracht ik Ferris naar Kate toe en bracht ik Monty naar de tante toe hij ging daar spelen. Toen ik thuis was ging ik op de fiets naar de sportschool. Ik dacht dat het erg druk zal worden omdat het vakantie is maar gelukkig was het erg rustig. Ik poets nu om de 2 weken het hele huis zo verdien ik meer geld. Vandaag lekker gepoetst zodat ik deze week klaar was.Ik heb groente en aardappelen gesnedenen in de oven gedaan voor avondeten.

Woensdag : Ik kon in de ochtend uitslapen want Hayley bracht Ferris weg. Ik heb het huis beetje opgeruimd en verder niks gedaan in de ochtend. Sabrina was ziek dus zij kwam hier niet meer heen. In de middag kreeg ik een appje van leidster van dagopvang dat Ferris ziek was en of ik hem kon ophalen. Ik hen hem gelijk opgehaald met de auto.Ik deed hem in bad en deed zijn pyjama aan bij hem. Hij was erg vrolijk toen die thuis was. Ik bracht hem naar bed en oma kwam Monty brengen om 6 uur. Oma bracht Monty naar bed.In de avond kwam Iris (nieuwe aupair die ik net ken) gezelig langs en hebben we programma's terug gekeken en gekletst. Ik ben erg blij dat ik haar ken erg leuke meid :)

Nog maar 1 week en dan ben ik alweer thuis, kan niet wachten!


Donderdag :

Ik had Ferris de hele dag want hij was gisteren ziek naar huis maar hij voelt zich goed nu. Ik ben naar het park geweest met hem.

Vrijdag :

Ikheb heerlijk uitgeslapen tot 8:30 daarna ging ik ontbijten en naar de sportschool.Toen ik thuis kwam ging ik douche en lunchen. Verder heb ik heerlijk niks gedaan op me kamer.

Zaterdag :

Vandaag ging ik gezellig met Iris naar Canterbury echt een mooie plek. We zijn daar gaan winkelen en hebben gezellig geluncht. In de avond moest ik oppassen.Toen ik thuis kwam ging ik bellen met mama daarna heb ik eten gekookt.Het was me ee nacht met Ferris. Hij was om 1 uur 's nachts wakker en ik kreeg hem gewoon niet meer in slaap ik probeerde alles. Ik gaf hem parasitemol maar het hielp niet echt. Hij heeft 1,5 uur non stop gehuild. Er komen 2 tanden door bij hem.Opgeven moment kreeg ik sms van Hayley dat ze over 5 min thuis waren. Toen hoorde ik opeens Monty die huilend mama riep hij was wakker geworden. Ik was al blij dat Monty wakker werd toen hun net thuis kwamen en niet eerder.Ik was echt blij toen hun er waren want opgeven moment ben je er klaar mee haha.Ik had al barstende koppijn toen nog meer. Dat was mijn nacht.

Zondag:Ik had nog redelijk geslapen, toen ik wakker werd ging ik heerlijk in bad. Ik had ook mijn bed verschoond en de was gedaan. Vandaag kwam Jennifer langs ( wat heb ik haar gemist altijd gezellig met haar) ik kreeg een grote itialaanse chocolade taart en koekjes ???? echt super lief! Verder hebben we de hele dag de serie gekeken. We liepen in de middag naar Tesco, ik had paar lekkere dingen gehaald voor op vakantie. Nog 3 dagen en dan ga ik weer naar Nederland!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active