annabelbardsley.reismee.nl

Week 13 & 14

Week 13:
Maandag: Oma was terug van vakantie! In de ochtend had ik Ferris totdat oma kwam. Met Ferris gaat het gelukkig beter in de ochtend. Toen oma met ferris na de softplay ging ik het huis poetsen. We hebben samen geluncht en we zijn met zn 3e Monty gaan ophalen van school. Hij moest kerstkaarten gaan schrijven voor zijn klasgenoten.

Dinsdag:
Ik heb vandaag een rustig dagje gehad. Ik heb eerst de was gedaan en toen allemaal dingen terug gekeken. Nadat ik Monty had opgehaald gingen we in de straat rondjes fietsen. Hij heeft een nieuw spel gekregen rocket game. Het is een erg leuk spel, we spelen het nu erg vaak.

Woensdag :
In de ochtend heb ik de was gedaan. De schoonmaakster kwam vandaag dus hoeft ik niks op te ruimen. Nadat ik Ferris had weggebracht ging ik boven ff rusten voordat ik na school ging. We hebben de cijfers nog niet terug van de toets hopelijk volgende week. Monty had 2 kerstvoorstelling vandaag en morgen één. Wij gingen donderdag kijken naar zijn voorstelling.
Ik had een gingerkoek voor hem meegenomen uit school. Het was een gesmolten sneeuwman, hij vond hem erg lekker. In de avond ging ik koken voor Hayley en Toby.

Donderdag:
Nog 1 weekje voordat me moeder en zus komen!
In de ochtend tussen 8-9 kwam de boodschappen. We moesten 9 uur op school zijn voor de kerstvoorstelling. Het was erg leuk en schattig om hem te zien zingen en dansen.
Op school had ik hele dag alleen maar oefentoetsen en ook nog op hogere niveau dus veel denk werk. Ik was erg moe daarna. Nadat ik Monty had opgehaald moest ik Ferris ophalen. Toen we thuis waren stonden Charlotte (tante) met de kids voor de deur. Ik had geen idee dat ze kwamen dus ik kon niks voorbereiden met eten enz. Hayley had het niet doorgegeven aan mij, beetje gênant. De kids waren lekker druk bezig aan het spelen. Charlotte ging eten koken voor de kinderen want ik had echt geen idee wat ik moest koken(hun eten glutenvrij). Ik ging de jongste in bad doen terwijl zei ging koken. Ze gingen later na bed vandaag. Ik was erg blij toen de kinderen naar bed gingen, ik was gesloopt.

Vrijdag:
In de ochtend had ik eerst 2 uurtjes school. Toen ik na huis ging heb ik beetje opgeruimd en verder niks gedaan.

Zaterdag: In de ochtend zijn we naar een tuinwereld gegaan om 2 kerstbomen te halen. Daarna ging ik met Hayley en Ferris naar school toe. Er was een kerstmarkt en we gingen daar helpen. Ik lette op Ferris en hielp mee. Daarna in de avond kwam Jennifer, we hebben film gekeken.

Zondag: Zijn we naar Snow white theater voorstelling geweest in london. Er waren ook veel andere kinderen van een groepje van vroeger. Het was erg gezellig, erg leuke mensen en kinderen. Het was een leuke voorstelling duurde wel lang 2 uur.

Week 14:
Maandag: Ferris voelde niet zo lekker en huilde veel dus bleef Hayley tot dat oma kwam thuis. Toen oma er was ging zij werken. Ik heb de was gedaan en verder niet zo veel want ik voelde me niet zo lekker. Uit school gingen we naar ima huis toe. Het is een erg klein gezellig huisje.

Dinsdag:
Eerst bracht ik Ferris naar Kate toe daarna ging ik heel het huis poetsen. Ik heb ook appelcrumble gebakken voor toetje dat vindt Monty altijd erg lekker. Uit school wou Monty paar rondjes fietsen. Daarna hebben we met de treinset gespeeld en allemaal spelletjes gespeeld.

Woensdag: Voordat ik na school ging heb ik mijn was gedaan. Ik heb de bedden verschoond en alles klaar gezet voordat mama en laura komen morgen. Op school hebben we geoefend voor de examens. Toen ik Monty ging ophalen wou hij op school nog spelen. Daarna gingen we naar huis en hebben we spelletje gespeeld. In de avond heeft Hayley de taxi besteld voor mama en laura.

Donderdag: Eindelijk komen me mama en me zus in de avond. In de ochtend heb ik mijn kamer klaargemaakt en de bedden ook. In de ochtend huilde Ferris erg veel niks was goed. Ik was blij dat hij naar Kate ging. Voordat ik na school ging, ging ik naar Tesco op cash geld uittenmenen voor de taxi. Op school hadden we een relax ochtendje, we hebben spelletjes gespeeld en de lerares had 2 treatments meegenomen. Sabrina en ik gingen lunchen op school, het was mexicaanse week dus hebben we lekkere wrap op. Na school ging ik en Monty naar buiten paar rondjes rijden. Ik ging cadeautjes inpakken voor kerst met Monty samen. In de avond kwamen mama en laura aan met de taxi.
We hebben de koffers uitgepakt en zijn gaan slapen het was al erg laat.

Vrijdag : In de ochtend gingen laura en ik ontbijt maken. We liepen in de ochtend naat Tesco toe om boodschappen te doen. Daarna gingen we met de bus naar Shoppinflg centre Bluewater toe. Dat is een erg grootte winkelcentrum. We waren laat thuis, we hadden kip gekocht en die hebben we opgegeten thuis met brood als avond eten. Toen hebben we nog film gegeten en zijn we gaan slapen.

Zaterdag : We waren alleen thuis in de ochtend want hun bleven ergens anders slapen. In de ochtend ging laura leren en gingen mama en ik ontbijt maken en kerst koekjes bakken alvast voor kerst.
We gingen vandaag naar London toe om te shoppen. Het was erg druk je kon amper lopen op straat. We waren bij Jamie Oliver's restaurant Italian weze uiteten, het was echt super lekker.

Zondag: In de ochtend hebben we samen ontbeten. Toen moest ik met Hayley even de auto ophalen want hun gingen dag ervoor bij vrienden eten enz dus was het laat. Toen ik thuis was ging ik met de auto de school laten zien waar ik op zit. Daarna gingen we lopen naar Bromley en shoppen. We hebben bij Nando's gegeten, het was zo lekker. Toen we thuis waren hebben mama en laura de koffer ingepakt en gingen ze naar huis :(
Ik bracht ze naar het station. Toen ik thuis was het ik het wel even moeilijk dat ze weg waren. Gelukkig nog maar 9 dagen dan ga ik naar huis toe.

Reacties

Reacties

Thé en Door Otten

Beste Annabel, leuk voor je dat je moeder en Laura bij je zijn geweest, we wensen je prettige feestdagen en als je weer thuis bent moeten jullie maar eens een keer aankomen op ons nieuwe adres.
Veel groetjes van je ''oude buurtjes''.

Annabel

Hallo The en Door,
Jullie ook alvast fijne feestdagen!
ja we.komen keertje langs als ik thuis ben.
Groetjes, Annabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active